DĚLÁŠ SI REKLAMU?   ŘEKLI TI, ŽE JSI SPAM?

SDĚLENÍ
Zanevřela jsem na web Motorsport.com. Jejich nové členění obrázků značně komplikuje ne prohlížení,ale kopírování...což byl asi účel

REKORD NÁVŠTĚVNOSTI
15.11.2010 106 lidí

Příští závod 27.3.2011 - VC Austrálie

Leden 2011

Nový Mercedes

31. ledna 2011 v 12:30 | LadyKris |  Mercedes GP
Pravděpodobně jsem zase poslední,kdo ty fotky zveřejňuje,ale co...
Líbí se mi tam ta zelená...



...vypadá to na náhled do KERS...

Prezentace Sauberu

31. ledna 2011 v 12:27 | LadyKris |  Sauber
Mno,tak auto se mi líbí mnohem víc,než to loňské (samozřejmě co se designu týče),ale ty kombinézy,to je prostě hrůza...
Ty fotky jsou v poněkud opačným pořadí,takže to vypadá,že se nejdřív vyfotili a pak to auto zakryli

Nový Sauber

31. ledna 2011 v 12:19 | LadyKris |  Sauber
Konečně je ten vůz trošku barevnej....



Dnes prezentace Lotusu, Lotusu a Sauberu

31. ledna 2011 v 7:42 | LadyKris |  Co se děje
Týmy jsou přesunuty ve Valencii, kde zítra začnou testy a kde dnes můžeme sledovat oficiální představení vozů Lotus-Renaultu, Team Lotus a Sauberu.

Dnes prezentace Ferrari

28. ledna 2011 v 7:40 | LadyKris |  Co se děje
Údajně bude sledovatelná i na internetu...dnes od 10.00 (škoda,že musím sedět ve škole!!!)

Nový vůz Ferrari ponese název F150. Souvisí to s výročím 150 let od sjednocení Itálie.
Také má být ozdoben italskou trikolorou, která se dříve na autě objevovala pouze minimálně (např. na bočnicích).

U Force India už mají jezdce

28. ledna 2011 v 7:38 | LadyKris |  Co se děje
Jezdecká sestava myslím není nijak překvapivá.
Do vozů budou usedat Adrian Sutil a Paul di Resta.

O to překvapivější je ale náhradník - stal se jím Nico Hülkenberg.
 "Co se týče Nica, podepsat s ním byla až moc dobrá příležitost na to, abychom si ji nechali utéct," komentoval Mallya.

Force India F1 Team Highlight

P. di Resta: "Stát se jezdcem F1 bylo mojí dlouhodobou ambicí, chtěl jsem to už od chvíle, kdy jsem poprvé usedl do motokáry," vzpomínal. "Je to úžasný pocit, že se mi to podařilo."

A.Sutil: "Vždy jsem říkal, že se u tohoto týmu cítím dobře, je jako rodina," uvedl. "A když se cítíte dobře, věříte si a můžete jezdit na maximum. Spolu jsme během uplynulých let dosáhli pokroku a jsem nadšený, že budu součástí týmu, až udělá další krok, což snad bude znamenat, že se staneme přední stájí."

N. Hülkenberg: "Jsem rád, že můžu v roce 2011 zůstat ve formuli 1," přiznal. "Oceňuji, že mi tým věří a podepsal se mnou dlouhodobou smlouvu. Udělám maximum, abych naplnil očekávání."
(No,vzpomínám si na ty silácké řeči,i když ty vedl především manažer Willi Weber, týkající se toho,že Nico určitě příští rok bude závodit....)


Jak se tým vypořádá s Vitantoniem Liuzzim, zatím neuvedl. Jediná volná závodní sedačka zůstává u týmu HRT a jeho šéf Colin Kolles nedávno přiznal, že vyčkává právě na uzavření soupisky Force Indie. Můžeme se tedy dočkat u HRT jezdecké dvojice Liuzzi - Karthikeyan?


VC Austrálie v ohrožení

24. ledna 2011 v 12:21 | LadyKris |  Co se děje
Melbourne a velká cena v něm se konající mají rok od roku větší a větší ztráty.
V roce 2015 také vyprší smlouva. Pro další vývoj jsou podle melbournského starosty čtyři možnosti:

  • přesunutí závodu do jiné země
  • noční VC v jiném městě
  • modernizace okruhu a setrvání v kalendáři
  • město se vzdá pořádání VC

Podle šéfa GP Austrálie Rona Walkera přinese závod formule 1 do místní ekonomiky 160 miliónů dolarů, proto je chybné uvažovat o jejím zrušení. Navíc se podle něj pořadatelům daří každý rok snižovat náklady.

O velké ceně Austrálie se mluví už nějakou dobu. Nevzpomínám si, jestli figurovala i na tom škrtacím seznamu,když se mluvilo o rozšiřování kalendáře a nových okruzích v nových zemích, ale jestli se zruší, bude mi to moc líto. Kdyby škrtli rovnou třeba Valencii...



Wroom 2011 Den 3,4

14. ledna 2011 v 21:32 | LadyKris |  Ferrari



Tak toto je prý Fisi,ale pod tou šálou a helmou se to těžko poznává...









Alonso králík

14. ledna 2011 v 21:28 | LadyKris |  Fernando Alonso

Wrooom 2011 Den 1,2

14. ledna 2011 v 21:18 | LadyKris |  Ferrari
Alonso vypadá jako obrázek Emanuela Frynty,který jsme si jednou ukazovali ve škole...
A učitelka o něm (o Fryntovi) prohlásila,že vypadá jako sňatkový podvodník




Vale se zcvok!

14. ledna 2011 v 20:55 | LadyKris |  Ostatní
První veřejná akce s novým týmem a on se prostě nemůže udržet na uzdě...nebo že by si zapomněl vzít prášky?


Aféra HRT&FOTA

14. ledna 2011 v 20:37 | LadyKris |  Co se děje
Tým HRT loni v prosinci opustil Asociaci týmů FOTA.
Mluvčí týmu k tomu řekl: "Hispania Racing přeje FOTA mnoho úspěchů. Ale pro malý tým, jako jsme my, to nemělo smysl, bylo v tom moc politiky."

Jenže odchod HRT nebyl ničím objasněn a vyrojily se různé spekulace. Nejprve vyšla mlžná informace, že FOTA hájila především zájmy velkých týmů. Hned nato FOTA uveřejnila, že tým Hispania nezaplatil členský poplatek (100 000 eur). Tato dlužná částka se vztahovala k roku 2010.

(Kdyby se za další rok ve FOTA platilo předem, bylo by jasné,že tým má finanční potíže a každých sto táců se hodí...ale takhle se objevuje víc otázek než odpovědí.)

Colin Kolles: "Pravda je, že jsme z FOTA odešli proto, že hájí zájmy jen velkých týmů. Například nerozděluje příjmy za získané body rovnocenně, jak bylo v plánu.
Rozdíl mezi příjmy z prodeje TV práv se zdá být příliš velký mezi 10. místem, které získá 36 miliónů dolarů, a 11. místem, které získá 10 miliónů dolarů. Tak proč by měl být vstupní poplatek stejný pro všechny?"

Dále dodává: "Raději své peníze investujeme do vozu, než abychom platili poplatky, z kterých nic nemáme." (Což se jim v nadcházející sezoně určitě bude hodit,nechtějí-li být opět beznadějně poslední...)

Sečteno a podtrženo: Peníze v tom nejsou, šlo o politiku. (Otázkou ale je, komu z té bandy formuláků se dá věřit )

To je tak asi vše,co se dá v současné době načerpat a pochopit...jako zdroj těchto informací uvádím (asi již tradiční) F1Sports.cz

Jezdci Ferrari si stěžují na volanty

14. ledna 2011 v 20:27 | LadyKris |  Co se děje
Ne že by se jim nelíbil design nebo tak podobně - stěžují si hlavně na nepřehlednost,přetlačítkovanost a v důsledku toho horší soustředění na trati...

"Pokud se špatně rozhodnete a máte za sebou tři auta, můžete se během chvilky propadnout z prvního na čtvrté místo. Na volantu musíme dělat hodně věcí a při tom řídit auto," uvedl Felipe Massa. "Dá se to zvládnout, ale z pohledu jezdce to není zrovna úžasné. V každé zatáčce musíte stisknout tři nebo čtyři tlačítka, což už je moc."

Podle Fernanda Alonsa je řízení formule 1 čím dál těžší kvůli všem úkonům, které musí jezdec na volantu provádět. "Aniž bychom si to uvědomovali, ztrácíme soustředění na řízení," řekl.

....Návrat systémů na rekuperaci kinetické energie sice znamená tlačítko na volantu navíc ve srovnání s minulým rokem, přesto je pro Massu v něčem pozitivní. Hmotnost jezdce totiž bude znovu velmi důležitá. "V roce 2011 bude důležitý každý kilogram. Naštěstí jsem asi nejlehčí jezdec formule 1," dodal. ()


Kdo? Kdy? Kde?

14. ledna 2011 v 7:44 | LadyKris |  Ostatní
Tým
Kdy
Kde
Red Bull
snad konec ledna
neznámo
McLaren
4.února
Berlín
Ferrari
28.ledna
Maranello
Mercedes
neznámo
neznámo
Lotus-Renault
13.ledna*
Valencie
Williams
1.února
Valencie
Force India
10.února
Jerez
Sauber
31.ledna
Valencie
Toro Rosso
31.ledna
Valencie
Team Lotus
1.února
Valencie
HRT
neznámo
neznámo
Virgin
10.února**
Jerez**

* - na tom zdroji,odkud čerpám,psali,že až 31.ledna ve Valencii,ale včera se objevily fotky...možná,že si to jen prohodili....31 jako 13

** - v závorce byla poznámka "možná"